welshspringerspaniel

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Dagen c:

Av Oscar Williewonka - 5 januari 2014 19:27

Inte mycket att skriva om idag. Jag har mest myyyyst men eftersom man har ju än hund alla dagar i veckan så måste man ju gå ut ändå :). Det jag körde idag var bara lite rally, inget lång men hjälpsamt till framtiden :) korta pass gör skillnad! Lämnade banan ute mesans jag gick en längre promenad med övningar som vardagslydnad och trix :). Väl hemma blev det en rallyrunda till och sen blev det bara att packa ihop med Oscars hjälp :). Tänkte kasta pinne på promenaden med honom men eftersom det hade hunnit bli mörkt och dom hade släkt på fotbollsplanen så hade han mycket energi kvar när vi kom hem eftersom det aldrig blev av. Då var det bara att bli av med lite energi med hjälp av att busa i trädgård ;). Nu är det dags för freestyle i vardagsrummet efter Oscars middag.

 
 
Bella

Bella

6 januari 2014 00:39

Synd att du inte ville köra rally med mig :( . Men du orkade ändå inte. Skulle vi köra rally imorn :)

http://Portugisiskvattenhund.bloggplatsen.se

Oscar Williewonka

6 januari 2014 01:07

Ja det kan vi väll göra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Williewonka - 28 januari 2014 21:36

Nu är det officiellt! Bloggen har flyttat till weebly istället, fortsätta att kolla bloggen där! Där kommer inläggen komma upp som vanligt utan ändring :) så kolla in den på : welshflackar.weebly.com den här bloggen heter Welsh Fläckar så kika in!...

Av Oscar Williewonka - 23 januari 2014 23:28


Jag vet att uppdateringen nu sista tiden har varit rent sagt kass! Förra veckan blev det bara inte av och så sa jag att det skulle komma igång igen... Men då har man ju förstås dragit på sig vinter influensan :0. Stackars min lillekille som inte fått...

Av Oscar Williewonka - 19 januari 2014 09:16

Idag tipsar Oscar om... Hurtta lifeguard träningsväst! Det finns många plus med den här i huset! *Hela västen är i reflex du alltså syns väldigt bra i mörkret! *Den är praktiskt på så sätt att du kan fästa kopplet, linan, leksakerna ja, all...

Av Oscar Williewonka - 16 januari 2014 08:54


Förlåt för dålig uppdatering. Har mycket med skola och hundpassning att göra. Det blir inte mycket tid kvR till slut, efter långa dagar. Men jag har absolut inte slutat att blogga utan har mest haft dåligt med tid den här veckan. Jag ska hämta Oscar ...

Av Oscar Williewonka - 14 januari 2014 18:53

Tänkte berätta om dagarna som gått som tyvärr blivit utan inlägg. I söndags så drog vi med hundarna med puka vilket dom tyckte var väldigt kul! Igår blev det också lite och massa pulka lek. Men vi drar inte tunga saker utan en vanlig pulka och kanske...

Presentation


Hej jag heter Sara och den här bloggen handlar om min galna welsh springer spaniel som är 7 år och heter Oscar. Här får ni följa med oss på alla våra äventyr med långa skogspromenader och mycket träning.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER!


Ovido - Quiz & Flashcards