welshspringerspaniel

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Oscar Williewonka - 1 januari 2014 17:03

På Dagens Långis så gick jag och Oscar Tillsammans med Bella och hennes matte, Matilda. Vi gick in i skogen och gick på en liten söt skogsstig som sedan blev mer och mer till ett lerbad. Lerbadet övergick sen till torrt igen och vi satte oss på en uppochner vänd båt bredvid en sjö som hundarna fick dricka ur innan vi fortsatte. Oscar fick inte vara med och äta macka på båten för att Bella har spenderat tid med en löptik och Oscar känner det. Han blev alldeles gnällig och dragig, en riktig draghund skulle nog kunna sätta en släde bakom och Bella framför. Det är vad jag kallar drag ;)!

Gott att dricka efter en lång skogs promenad.

Söta Bella!

  Oscar som också vill vara med ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och den här bloggen handlar om min galna welsh springer spaniel som är 7 år och heter Oscar. Här får ni följa med oss på alla våra äventyr med långa skogspromenader och mycket träning.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER!


Ovido - Quiz & Flashcards