welshspringerspaniel

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Oscar Williewonka - 4 januari 2014 19:25

!!!! Jag är helt slut! Var hos valparna i nästan fyra timmars tid. Men så roligt det var! Valparna hoppa och skuttade och var valpar helt enkelt. Dom vr alldeles galna och kunde inte sitta still en sekund eller vara tyst för den delen heller ;). De vuxna var lugna och fina mesans valparna var något helt annat! En fantastisk dag har det varit iallafall! Är väldigt trött nu så det här blev inget långt men här kommer bilderna observera att dom är suddiga för dom ville ju inte sitta still :).

Mamma, Modji

Mormor, Natsi'

Matdags!

Mycket bilder utan så bra kvalitet. Valparna hade också en förkärlek till mitt hår , det var tydligen väldigt roligt att leka med ;)

Av Oscar Williewonka - 4 januari 2014 11:03

En halvtimme tills vi åker då! Så jäkla nervös och spänd! Ska bli Askul att få träffa alla lapska SÅÅÅÅ ROLIGT! Oscar får följa med men får sitta i bilen mesans vi är inne. Dom har ju hanhundar och kanske någon löptik man vet ju aldrig. Ska ta jättemånga bilder och filmer som jag kommer lägga ut! Ses snart då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och den här bloggen handlar om min galna welsh springer spaniel som är 7 år och heter Oscar. Här får ni följa med oss på alla våra äventyr med långa skogspromenader och mycket träning.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BILDER!


Ovido - Quiz & Flashcards